نمایشگاه انجمن کسب و کارهای خانگی در اتاق بازرگانی ایران

نمایشگاه انجمن کسب و کارهای خانگی در اتاق بازرگانی ایران

به همت انجمن کسب و کارهای کوچک و خانگی اتاق بازرگانی تهران، دومین نمایشگاه خصوصی عرضه آثار تولیدی فاخر صنایع دستی برای اعضای اتاق بازرگانی ایران جهت تهیه هدایای سازمانی برگزار گردید.

در این نمایشگاه که از تاریخ ۲۰ الی ۲۲ اسفند ماه در محل اتاق بازرگانی ایران اجرا شد گلچینی از محصولات شبکه ۴۰۰۰ نفری تولید کنندگان ایران بان نو با محصولات بیش از ۲۰ تولید کننده از ۸ استان کشور به نمایش درآمد.

 

 

اتفاق جدیدی که در این رویداد رقم خورد دعوت از تولید کنندگان صنایع غذایی برای عرضه محصولات خود بود. سایر محصولاتی که در این نمایشگاه در معرض دید تجار و اعضای اتاق ایران قرار گرفت شامل محصولات صنایع دستی اعم از محصولات الماس تراش، محصولات تلفیقی قلم زنی و میناکاری، محصولات خاتم، محصولات چرمی، محصولات سرامیکی، تابلوهای تزئینی طلا، محصولات ربان دوزی، تابلوهای کالیگرافی، محصولات پته در کاربردهای مختلف، گلیم و رومیزی های ترمه و کوبلن و سرمه دوزی اشاره کرد.

 

 

در خلال نمایشگاه افراد سرشناسی از اتاق بازرگانی ایران و اعضای هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی ایران از این نمایشگاه دیدن کردند.

یکی از خدمات مهم انجمن توسعه کسب و کارهای خانگی اتاق بازرگانی تهران کمک به توسعه بازار محصولات عضو شبکه است که در قالب این نمایشگاه ها تحقق می یابد. ما در انجمن کسب و کارهای کوچک و خانگی اتاق بازرگانی تهران با آنالیز محصولات تولید کنندگان مختلف به لحاظ کیفیت تولید، تنوع محصول، توان تولید در مقیاس بالا تولید کنندگان را دسته بندی کرده ایم و در این نمایشگاه های خصوصی محصولات تولید کنندگان رده بالا که تمامی استانداردهای ما را کسب کرده اند به نمایش در می آید. تولید کنندگان ما از سراسر ایران در حوزه های مختلف توان تامین اجناس سفارش گرفته شده را دارند و به لحاظ کیفیت اجناس مورد تایید انجمن قرار گرفته اند.

 

 

خدا را شاکریم که فرصتی فراهم شد  تا در قالب این نمایشگاه قدم موثری در زمینه بازاریابی و فروش محصولات تولیدکنندگان کسب و کارهای کوچک برداریم و تجار را با ظرفیت های موجود در این بخش آشنا نموده و زمینه را برای همکاری های آتی فراهم نماییم.

دیدگاه ها